Kørekort

Tag dit kørekort hos PHA Køreskole

Køreskole i Karlslunde

Praktisk kørsel er med:
Peter kører i en Seat Leon FR 1,4.  Derudover kører Peter i en Kia EV6 med automatgear. Peter ejer køreskolen og er uddannet i 2010.

Thomas kører i en Audi A3 1,6 D Sportsback. Thomas har været ansat i køreskolen siden 2016. Har 14 års erfaring som kørelærer. Thomas tilbyder også B/E kørekort (Stor trailer)

Henrik Kører i en Hyundai Tucson.    Henrik har været tilknyttet kæreskolen siden sommeren 2023. Har 18 års erfaring som kørelærer

Nyt hold starter ca. hver 4. uge, og der er 6-12 elever på hvert hold.

Teoriundervisning
Teoriundervisningen foregår ud fra et system, der hedder “Teoriundervisning.dk”. Ud fra dette system, kan du også øve teoriprøver. En skala fortæller dig, hvor dygtig du er. Denne opkobling udleveres på køreskolen.

Mulighed for automatgear
Vi har en skolevogn med automatgear. Den er perfekt, hvis du synes, at det med gearene lyder lidt besværligt. I øvrigt en storslået og ikke mindst sjov luksusbil, hvis du har behov for at generhverve dit kørekort.

Så du vælger selv, om du vil køre med manuelt- eller automatisk gearskifte. Bilparken består af 3 biler med manuelt gear og én med automatisk gear.

Vi hjælper dig godt i mål med kørekortet

Kontakt PHA Køreskole i Karlslunde

Har du nogle spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om forløb med kørekort i Karluslunde og omegn, er du meget velkommen til at henvende dig allerede i dag. Sammen drøfter vi din situation, ønsker og behov.