Trailerkort

PHA Køreskole

Trailerkort (B/E)

Trailerkort i Karlslunde ved PHA Køreskole

PHA Køreskole er parate til at imødekomme dit behov for trailerkørekort (B/E) her og nu. Vi forstår vigtigheden af din tid og tilbyder dig undervisning uden ventetid samt et effektivt beløb op til køreprøven.

Vores undervisning er skræddersyet til at passe ind i din travle tidsplan. Med vores pakke får du 6 kørelektioner, og skulle du ønske yderligere træning, tilbyder vi ekstra lektioner til kr. 600,-/45 min. Vi ønsker at gøre hele forløbet så fleksibelt som muligt for dig.

I tilfælde af at du ikke består køreprøven, pålægges du et nyt prøvegebyr. Vores mål er at sikre, at du ikke kun opnår trailerkørekortet, men også udvikler de nødvendige færdigheder og selvtillid til at være en sikker og kompetent fører.

PHA Køreskole tilbyder målrettet undervisning, ingen ventetid, og gennemskuelige priser. Tag det første skridt mod trailerkørekortet sammen med os. Kontakt os i dag for tilmelding eller yderligere information.

Kontakt PHA Køreskole

Har du nogle spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om trailerkort i Karlslunde, er du meget velkommen til at henvende dig allerede i dag. Sammen drøfter vi din situation, ønsker og behov.